ISO 10002 crm-müşteri memnuniyeti yönetim sistemi faydaları nelerdir

  • Müşteri memnuniyetinin sağlanması sonucu karlılığın artması
  • Mükemmel bir müşteri ilişkileri yönetimi
  • Sadık müşteri sayısında artma
  • Pazar payında artış
  • İmaj güveniliriliğinin artması sonucunda itibar artışı
  • Marka bilinirliliğinin ve kalitesinin artması
  • Daha az müşteri şikayetinin olması
  • Müşteri şartlarına ve üürünle ilgili yasal şartların uygulanması ve takibinin kolaylığı
0 Yorum

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

©2021 Diamond Vision Danışmanlık, Denetim, ve Belgelendirme Hizmetleri. Tüm hakları saklıdır.

Bize Ulaşın

En kısa sürede size geri döneceğiz.

Gönderiliyor
veya

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?