ISO 10002 crm-müşteri memnuniyeti yönetim sistemi faydaları nelerdir

  • Müşteri memnuniyetinin sağlanması sonucu karlılığın artması
  • Mükemmel bir müşteri ilişkileri yönetimi
  • Sadık müşteri sayısında artma
  • Pazar payında artış
  • İmaj güveniliriliğinin artması sonucunda itibar artışı
  • Marka bilinirliliğinin ve kalitesinin artması
  • Daha az müşteri şikayetinin olması
  • Müşteri şartlarına ve üürünle ilgili yasal şartların uygulanması ve takibinin kolaylığı
0 Yorum

Bir Cevap Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

©2021 Diamond Vision Danışmanlık, Denetim, ve Belgelendirme Hizmetleri. Tüm hakları saklıdır.

Bize Ulaşın

En kısa sürede size geri döneceğiz.

Gönderiliyor
veya

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

veya    

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?

veya

Hesap Oluştur