ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Faydaları
Şikayetlerin eğilimlerini ve nedenlerini belirlemek için operasyonel verimlilik elde edilir. Daha müşteri odaklı bir yaklaşım benimseyerek daha fazla şikayet çözülür. Personeli yeni müşteri hizmeti eğitim fırsatlarıyla meşgul etmez. Genel verimliliği artırmak için ISO 10002’yi ISO 9001 ile entegre edilebilir. Şikayetlerinizi işleme sürecinizi izleyin ve sürekli olarak iyileştirilebilir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Nasıl Belgelendirilir?
SO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardına istinaden sertifikalandırmayı planlayan kuruluş öncelikle ISO 10002 standardı gerekliliklerini yerine getirerek sistemini kurar ve uygulanmasını sağlar.
Bu aşamada çalışanların standart konusunda yetkinliklerini arttırmak isterseniz sunduğumuz eğitimleri gözden geçirebilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Bilginin öneminin arrması ile sadece güvenli bir şekilde saklanması ve depolanması gelişen ihtiyaçlara cevap verememiş aynı zamanda bir yerden bir yere nakil edilmesi de ihtiyaç haline gelmiştir. Bilgiye olan bu bağımlılık bilginin korunması ihtiyacını ve dolayısıyla bu standarda ihtiyacı doğurmuştur.
Bilgi birçok biçimde bulunabilir. Bilgi, kâğıt üzerinde yazılı olabilir, elektronik olarak saklanıyor olabilir, posta ya da elektronik posta yoluyla bir yerden bir yere iletilebilir ya da kişiler arasında sözlü olarak ifade edilebilir. Bilgi hangi formda olursa olsun, mutlaka uygun bir şekilde korunmalıdır. Bilgi güvenliğinin sağlanabilmesi bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve kullanılabilirliğinin yeterli düzeylerde sağlanabilmesi ile mümkündür.
Bilgi güvenliği temelde aşağıdaki üç unsuru hedefler:
• Gizlilik (Confidentiality)
• Bütünlük (Integrity)
• Kullanılabilirlik (Availability)
Daha fazla bilgi için bize ulaşın:
Merkez Ofisimiz
Adres:
Tahılpazarı Mh. 465 Sk. Seher Yerebakan İşhanı No:4/306 K:3 D:30 Muratpaşa/ANTALYA
Pzt-Cts 9.00-18.00 Pazar KAPALI
Email:
info@diamondvision.com.tr
Telefon:
+90 (552) 951 65 57